www.hennegolfklub.dk

SHOPPEN

TURNERINGER

KLUB I KLUB

FANTASTISK GOLF ER KUN BEGYNDELSEN...

Henne Golfklubs klubhus, med sin fantastisk store udendørs terrasse, blev bygget for at få dig tættere på naturen som befinder sig omkring banen. Du bydes indenfor i lyse og moderne lokaler med en helt fantastisk udsigt ud over golfbanen.

Vores trænings faciliteter i Henne Golfklub byder på mange, og giver dig mulighed for at kunne arbejde med alle aspekter af dit spil. Vores PGA udannet træner er på stedet for at hjælpe din med alle aspekter af dit spil ved hjælp af det nyeste inden for golfens verden.

På menupunkterne til højre, finder du flere informationer omkring hvilke faciliteter og muligheder klubben har og tilbyde.

KLUBBEN

+  KONTAKT

+  SEKRETARIATET

+  TRÆNER