www.hennegolfklub.dk

SHOPPEN

TURNERINGER

KLUB I KLUB

HENNE GOLFKLUB ER ÅBEN FOR NYE MEDLEMMER!

Som medlem af HENNE GOLFKLUB kan vi tilbyde dig stort set ubegrænset adgang til en pragtfuld 18 hullers golfbane, beliggende i særdeles skøn natur. Til klubben hører klubhus med stort klublokale, omklædningsrum med bad samt alle nødvendige trænings­faciliteter. Klubbens faciliteter passes og plejes dagligt af vores greenkeepere.

HENNE GOLFKLUB udbyder en række varierede medlemskaber - alt efter behov. Og der er mange fordele ved at være medlem af Henne Golfklub:

- Der spilles golf på sommergreens hele året!

- Vi har ingen ventelister!

- Vi har ingen indskuds gebyrer!

- Du kan deltage i mange klubturneringer!

- Det er muligt at blive prøvemedlem, inden man beslutter sig for en større medlemskabspakke!.

Henne Golfklub har en ansvarlig privatlivspolitik. Læs den her.

MEDLEMSKAB

+  MEDLEMSKABS TYPER

+  KONTINGENT PRISER

+  SOMMERHUS MEDLEMSKAB

+  PRØVEMEDLEM

+  FLEXMEDLEM

HVAD ER ET DGU-KORT?

DGU-kortet er dit medlemskort, der samtidigt er et bevis på at du er golfspiller med et registreret handicap, og derfor kan færdes frit på vores langbane. Kortet giver dig derudover ret til at spille greenfee spil på stort set alle baner i hele verden.

Er du begynder, så opnås DGU-kort først, når klubbens begynderforløb med praktisk og teorisk undervisning er gennemført

Henne Golfklub, Hennebysvej 30, 6854 Henne, Tel: (+45) 75 25 56 10, post@hennegolfklub.dk